סיכות דש ומוצרי כפתור בעיצוב אישי

הדפסה על בקבוקים

מתעניינים בהדפסה על בקבוקים? באתר המרכזי להדפסה על מוצרים נשמח לנסות ולסייע לכם לקבל הצעה מתאימה.
כן כן, גם על בקבוקים אפשר להדפיס עיצוב מקורי שלכם. ישנם אלו שיודעים את מלאכת ההדפסה על בקבוקים ויידעו לקבל עיצוב שיצרתם בעצמכם ולהלבישו על בקבוקים מסוגים שונים לפי בחירתכם. הנה כמה מהם
LAKEN יצרנית הבקבוקים האקולוגיים והתרמיים המובילה מספרד.
הזכיין הישראלי של החברה מאפשר הדפסת עיצוב אישי על הבקבוק. אידיאלי כמוצר פרסום או מתנה.

חנות צילום פתח תקוואית שהוקמה בשנות ה 70 ועוסקת בנוסף לעיסוקי הצילום המסורתיים גם בהדפסה על קנבס. כמו כן ניתן לרכוש בחנות גם מגוון מוצרי סובלימציה כספלים, חולצות, שעונים, כריות ומוצרים נוספים.
החנות פונה גם לגננות בהציעה מחירים מיוחדים למוצרים מודפסים כמתנות לילדי גני ילדים.

מגוון ענק של מוצרי פרסום ומתנות לעובדים עם וללא הדפסות. מינימום הזמנה 500 ש"ח.
בקבוטיק עוסקת ביבוא ושיווק של בקבוקים אקולוגיים ובריאים כגון בקבוקי שתיה מפלדת אל חלד. באתר ניתן להשיג מגוון גדול של בקבוקים בעיצובים שונים של מעצבים נבחרים. בנוסף מאפשרים ללקוחות להעלות עיצוב וכיתוב אישי או לבחור ממגוון עיצובים מוצעים.
Brand-It מוצרי קידום מכירות, גימיקים ומתנות.
מגוון עצום של מוצרי פרסום ומתנות. כולל אפשרות הדפסה על חלק גדול מהפריטים. 
מוצרים לכנסים וארועים, גני ילדים ובתי ספר, מסעדות, מתנות לחגים, ועוד...
המכירה בכמויות בלבד.
דיירקט בי אל עוסקת בייבוא והדפסה על מגוון רחב של מוצרי פרסום כגון כובעים, חולצות, תיקים, צמידים, החסנים ניידים, ציוד משרדי, בקבוקים, כוסות, עטים סיכות וכד'. לדיירקט בי אל 3 סניפים ברחבי הארץ: בירושלים, במרכז (פתח תקווה) ובצפון.

דוכן בקניון הזהב בראשון לציון המתמחה בהדפסה על מגוון מוצרים בשילוב של תמונות אישיות. מדפיסים על חומרים שונים כגון: עץ, פלסטיק, זכוכית ובד ומוצרים מגוונים: כריות, ספלים, מחזיקי מפתחות, פאזלים, תליונים לסמארטפונים ועוד...

לוגוליין מציעה שירותי הדפסת כל לוגו או תמונה שלכם על מוצרים מחומרים שונים. הדפסה על מוצרי פלסטיק, מתכות, עץ, זכוכית, קרמיקה, גומי ואלומיניום. החברה מבטיחה הדפסה באיכות גבוהה (גם בצבע).

ליצ'י הדפסה על מתנות - LeeChee הוקמה בשנת 2012 והיא כיום אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום ההדפסה על מוצרים משלל סוגים לעסקים, חברות, חיילים, גני ילדים ויחידים. לליצ'י שלושה סניפים באשדוד, ירושלים וחיפה, בהם ניתן להזמין הדפסות, כמו גם באתר האינטרנט, הכולל משלוח עד הבית. בליצ'י ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים בהדפסה אישית.
חברה ותיקה בתחום מוצרי הפרסום, מגוון רחב של מוצרי פרסום וסיכות דש כולל אפשרות להדפסה.
מכירה בכמויות גדולות בלבד.
בקשה להצעה
מתעניינים במוצרי כפתור עגולים 5.7 ס"מ: סיכות דש, מגנטים עגולים, פותחנים, מראות קריסטל או מחזיקי מפתחות.
נשמח להתייחס לכל פנייה
RadDatePicker
Open the calendar popup.

File Size: 3000KB Maximum

File Types: .jpg .jpeg .jpe .gif .png .pdf
Submit
* Required
הדפסה על בקבוקים ב...
  תמ'א 38 בפייסבוק תמ'א 38 בטוויטר

סיכות דש                                                   © כל הזכויות לאתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים שמורות לטרגט מערכות בע"מ, עיצוב האתר - קליימקס