סיכות דש ומוצרי כפתור בעיצוב אישי

הדפסה על חולצות:

רוצים להדפיס על חולצות, באתר המרכזי להדפסה על מוצרים ננסה לסייע לכם לקבל הצעות מתאימות.
זוכרים את הימים בהם נאצלתם להגיע לחנות ולבחור חולצה עם הדפס שקולע לטעמכם מתוך אוסף מצומצם של הדפסים זמינים שעוצבו על ידי יצרן חולצות? הימים האלה חלפו ואינם עוד. בעידן הנוכחי כל אחד ואחת מכם יכול בקלות ובמהירות לעצב בעצמו עיצוב מקורי וייחודי לחולצות מסוגים שונים ולקבל חולצה ועליה ההדפס שיצר ישירות לביתו. החולצה יכולה להיות עם כיתוב אישי, תמונה מהאוסף הפרטי, איור או שילוב של כל אלה. חולצות בעיצוב עצמי יש מסוגים ואיכויות שונות וכך גם שיטות ההדפסה. ישנם מפעלים המתמחים בהדפסת כמויות של חולצות בדפוס רשת, אידיאלי להדפסה במספר צבעים קטן ומתאים לחולצות סוף קורס בצבא, חולצות לטיולי בית ספר ותנועת נוער וכו'. חנויות אחרות מתמחות בסובלימציה או בהדפסה ישירה על הבד ומאפשרות הדפסה בשלל צבעים על חולצות , מתאים יותר לחולצה אישית או למספר קטן של חולצות.
איך זה בדיוק עובד ומי הם הספקים שמאפשרים זאת אתם שואלים? הרשימה לפניכם
חברת אושן ש.ש. מתמחים בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסקים, חברות, ארגונים, ועד-עובדים, קבוצות, תנועות-נוער ולקוחות פרטיים. בין המוצרים: ציוד משרדי , גאדג'טים, תיקים , מתנות מוצרי טקסטיל , מוצרי קמפינג נסיעות וטיולים , מוצרי מנהל/ת ולמשרד , לבית ועוד מגוון רחב של מוצרים ורעיונות למוצרי קד"מ. 
חנות צילום ותיקה המאפשרת בין השאר הדפסה על מוצרי סובלימציה והדפסה על קנבס.
ענק המתנות - חנות אינטרנטית למתנות מסוגים שונים לקהל ישראלי בארץ ובעולם.
בין הקטגוריות הרבות באתר ישנה גם קטגורית "מוצרים עם הקדשה" שכוללת עשרות מוצרים בעיצוב אישי. 
מגנטים, דיסקיות צואר, פאזלים, כוסות וספלים, מגני הוקרה, בקבוקים ממותגים ועוד.
חנות בדיזנגוף סנטר תל אביב המתמחה בעיקר בחולצות מעוצבות בעיצובים מקוריים.
כמו כן ניתן לרכוש במקום מוצרי סובלימציה בעיצוב אישי.
חנות אינטרנטית הכוללת מעצב נחמד לעיצוב מגוון מוצרי סובלימציה.
ספלים, כובעים, חולצות, כיסוי מגן לאיפון, מגני הוקרה ועוד...

חנות צילום פתח תקוואית שהוקמה בשנות ה 70 ועוסקת בנוסף לעיסוקי הצילום המסורתיים גם בהדפסה על קנבס. כמו כן ניתן לרכוש בחנות גם מגוון מוצרי סובלימציה כספלים, חולצות, שעונים, כריות ומוצרים נוספים.
החנות פונה גם לגננות בהציעה מחירים מיוחדים למוצרים מודפסים כמתנות לילדי גני ילדים.

פיקאפיק היא חנות שמדפיסה על מגוון מוצרים ביניהם: כוסות וספלים, כיסויים לטלפונים ניידים, שעונים, קנבס, חולצות, כריות ועוד. המשרד של Picapic ממוקם באזור התעשייה החדש בראשון לציון.
חנות המאפשרת הדפסה על חולצות, קנבסים ומוצרי סובלימציה בעיצוב אישי.
באתר משולב מעצב אינטרנטי יעיל המאפשר להגיע לרמת עיצוב נחמדה של המוצרים.

חנות החולצות המעוצבות והחולצות בעיצוב אישי מבית PicApp כולל אפשרות לעיצוב אישי של חולצות באמצעות המעצב שבאתר. באתר ניתן למצוא חולצות מעוצבות בנושאים שונים: חתונה, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות ובר מצווה.

מאפשרים הדפסה על חולצות מעיצוב עצמי ללא מינימום כמות בהזמנה.
בנוסף מגוון חולצות מעוצבות בחלוקה לקטגוריות.

הדפסה על חולצות - הסוגים והשימושים השונים

חולצה מודפסת היא חולצה עליה מוצג הדפס, עיצוב ו/או כיתוב כלשהו שנוצר באמצעות דיו והוכנה למטרות ושימושים שונים. קיימים סוגים רבים של חולצות מודפסות, חלקם מיועדים לשימוש פרטי ובחלקם עושים שימוש מסחרי יותר. לפניכם הסבר על שלושה סוגים נפוצים של חולצות כאלו:

חולצות קבוצתיות - סוג נפוץ של חולצות מודפסות אשר מיוצר במטרה לבדל קבוצת אנשים בעלת מכנה משותף כלשהו מקבוצות אחרות באוכלוסיה, באמצעות לבישת חולצה בעלת עיצוב ייחודי עם משמעות שרלוונטית לחברי אותה קבוצה בלבד. דוגמאות לחולצות קבוצתיות מוכרות בחיינו: חולצות של יחידה צבאית כלשהי, חולצות שמסמנות סיום מסלול כלשהו בחיים (לימודים, צבא, עבודה), חולצות בית ספר ותלבושת אחידה, חולצות של קבוצות ספורט, חולצות מעריצים של להקה מסוימת, חולצה ייחודית לקבוצת חברים, חולצות חתונה או אירוע כלשהו וכד'. בסוג זה של חולצות נעשים לרוב שימושים פרטיים.

חולצות מעוצבות לרכישה - כיום יותר ויותר אמנים ומעצבים יוצרים בעצמם חולצות בעיצובים מיוחדים ומוכרים אותן בשווקים ובחנויות שונות ברחבי הארץ והעולם. לחולצות מסוג זה יש בדרך כלל ביקוש רב,  הן בשל היותן חולצות "מגניבות" בעלות רעיון מקורי והן הודות לעובדה שהכמות שלהן מוגבלות, דבר אשר הופך אותן לנדירות וקשות יותר להשגה. סוג זה של חולצות מיוצר בדרך כלל לשימוש מסחרי.

חולצות כמוצרי פרסום וקידום מכירות - חברות ועסקים רבים, הן בישראל והן בעולם הגדול, עושים שימוש בחולצות למטרות פרסום וקידום של מכירת המוצר או השירות שהן מספקות, או לצורך חיזוק שם המותג שלהן. גם השימוש בסוג זה של חולצות הינו ברוב המקרים למטרות מסחריות ומתרחש באירועים ובכנסים שונים בהם משתתפים עובדי החברה או העסק. 

 

חולצות סוף מסלול - שירותי הדפסה על חולצות סוף מסלול לחיילים

מסורת עתיקה ונפוצה מאד בקורסי ההכנה ובמסלולים השונים של היחידות בצה"ל היא הכנת חולצת סוף מסלול מודפסת על ידי קבוצת חיילים, כאשר היא מגיעה לסיומו של פרק בעל משמעות בשירותה הצבאי. חולצות סוף מסלול נפוצות בעיקר בקרב חיילים בסדיר (הן חיילים בשירות קרבי והן חיילים שמשרתים כתומכי לחימה), אשר נמצאים בשנה הראשונה לשירותם הצבאי ומעוניינים ליצור לעצמם מזכרת ייחודית מהתקופה אותה הם עוברים שתישאר עמם בהמשך החיים.

בעקבות הביקוש הרב לחולצות סוף מסלול לחיילים החלו יותר ויותר ספקים ונותני שירות בתחום ההדפסה על חולצות להתמקצע בנושא וכיום ניתן למצוא חנויות רבות בהן תוכלו להדפיס חולצות סוף מסלול או סוף קורס בצה"ל בעיצוב אישי ומקורי שיזכיר לכם לעד את אחת התקופות המאתגרות והמשמעותיות של חייכם.

כשמדברים על חולצות סוף קורס לא מתכוונים לחולצות קצרות מהצורה הקלאסית בלבד, אלא גם לחולצות ארוכות, קפוצ'ונים, חולצות אמריקאיות וסוגים נוספים, אם פעם הייתם חייבים להגיע פיזית לחנות ולהעביר ליצרן את העיצוב שהכנתם לחולצת סוף המסלול שלכם, כיום ניתן ליצור עיצוב דרך האינטרנט ולשלוח אותו באמצעות הדואר האלקטרוני למוכר על מנת שיעביר אותו להדפסה וישנע אותו לכתובת שתמסרו לו בסיום התהליך.

בקשה להצעה
מתעניינים במוצרי כפתור עגולים 5.7 ס"מ: סיכות דש, מגנטים עגולים, פותחנים, מראות קריסטל או מחזיקי מפתחות.
נשמח להתייחס לכל פנייה
RadDatePicker
Open the calendar popup.

File Size: 3000KB Maximum

File Types: .jpg .jpeg .jpe .gif .png .pdf
Submit
* Required
  תמ'א 38 בפייסבוק תמ'א 38 בטוויטר

סיכות דש                                                   © כל הזכויות לאתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים שמורות לטרגט מערכות בע"מ, עיצוב האתר - קליימקס