סיכות דש ומוצרי כפתור בעיצוב אישי

סיכות דש ומוצרי כפתור - תחומים וקהלי יעד

ציירים, מאיירים, פסלים, ומעצבים גרפיים
רוצים לשתף ולקדם עבודות מעניינות בצורה מיוחדת? צרו סדרה של סיכות דש או מוצרי כפתור אחרים והציעו אותם למכירה או לחלוקה באתר האינטרנט שלכם, בתערוכה בה אתם משתתפים או בדוכן מכירות ברחוב. דרך מדהימה ומקורית להפוך את האמנות שלכם למוצר. 

זמרים, נגנים ולהקות

הקמתם להקה, יש כבר שם ולוגו וקהל מעריצים. את ההופעה הבאה שלכם אתם מוזמנים לקדם בעזרת סיכות דש, מחזיקי מפתחות, מגנטים או פותחנים בעיצוב אישי. בנוסף תוכלו לחלק או למכור באתרכם ובמהלך ההופעות את מוצרי הכפתור שלכם. גם אמנים המופיעים ברחוב יכולים לקדם את עצמם עם מוצרי כפתור מגניבים, למכור או לחלק למי שנתן סכום מסויים.

עולם הבירה
בשנים האחרונות שוק בירות הבוטיק פורח, מאות מבשלות בינוניות, קטנות וקטנטנות מציעות מגוון עצום של בירות. זה בנוסף ליבואנים וליצרנים הגדולים יותר. לכל אחד יש רצון למתג ולבדל את הבירה שלו ורובם עושים זאת ע"י מתן שם ולוגו למותג ועיצוב תוויות בהתאם.  להשלמת החבילה ולקידום המותג באים הפותחנים העגולים בעיצוב עצמי אותם תוכלו לעצב ולהזמין מאתנו. פותחנים שיחולקו כמקדמי מכירות בפסטיבלים ובפאבים וינתנו כמתנה מגניבה לכל הרוכש שישיית בירות למשל. פותחן בעיצוב אישי מוצר הקד"מ המוביל התחום הבירה.

עסקים
סיכות דש, מגנטים, מחזיקי מפתחות, מראות עגולות ופותחנים בעיצוב אישי הם מוצרי קד"מ מדהימים לכל עסק קטן ובינוני. הקוסמטיקאית שעיצבה ומחלקת מראות עם הלוגו ופרטי הקשר שלה, בעל חנות הפרחים השכונתית שמצרף מגנט בעיצוב עצמי לכל זר שיוצא מחנותו וכמו וכמו...

רעיונות ועקרונות
מי מאתנו לא מאמין ברעיונות ואידיאלים? אבל יש כאלה שיותר...
זכויות בעלי החיים, הטבעוניים, נאמני כדור הארץ וחסידי השניצל, בהפגנות ועצרות, ארועים המוניים, מצעדי גאווה ואכזבה. המלכה הבלתי מעורערת של העולם הזה היא סיכת הדש. מי לא מכיר את הסיכה עם סמל השלום שעיטרה כל ג'קט ג'ינס של ההיפים וילדי הפרחים בשנות השישים של המאה הקודמת. עיגול בקוטר 5.7 ס"מ שיכול להביע כל רעיון. ככה כבר יותר מ 200 שנה.

בתי ספר ומוסדות חינוך

ביום הזיכרון, יום העצמאות או כל מועד חשוב אחר המאוזכר או נחגג בבית הספר ניתן לשלב סיכות דש ייחודיות אשר ילוו את הילדים במשך היום ויישארו עמם כמזכרת עוד שנים רבות אח"כ.  בנוסף, יותר ויותר בתי ספר וועדי הורים מאסו בחולצות האחידות ומאפשרים לתלמידים לענוד סיכות דש עם סמל בית הספר.

אירועים ותערוכות מסחריות

משתתפים בתערוכה או מציגים בכנס? סמנו את צוות המציגים שלכם בסיכות דש הנושאות את המסר השיווקי המרכזי שלכם. בנוסף פנקו את האורחים המתעניינים במוצר שלכם במוצר קדום מכירות מדליק עם מסר מתאים: סיכת דש, פותחן, מראת קריסטל, מחזיק מפתחות או מגנט עגול.  

מזון ומשקאות
יצרנים, יבואנים ומשווקים של מוצרי מזון
שלבו בכל אריזה של המוצר שלכם מוצר כפתור מגניב עם מסר משעשע ומזוהה עם המוצר, סיכת דש, פותחן, מחזיק מפתחות או מראה. חברת דגני הבוקר האמריקאית קלוגס שילבה במשך שנים מתנות קטנות בכל אריזה ששווקה, סיכות הדש היו להיט במשך מספר שנים ועד היום נמכרות כפריט לאספנים ב EBay וזירות סחר נוספות.

מוזיאונים
מקדמים תערוכה?
סיכת פרומו עם נושא ותאריך התערוכה למטרת Save The Date.
בזמן התערוכה ואחריה ניתן למכור סיכות דש ומוצרי כפתור אחרים הכוללים עיצובים שונים של מוצגי התערוכה. 

קמפיינים פוליטיים
בבחירות לנשיאות ארצות הברית, עיריית לונדון או מועצת התלמידים בבית ספר בעפולה, סיכת הדש היא המלכה הבלתי מעורערת. סיכת הדש היתה שחקן חשוב בקמפיין של אברהם לינקולן לנשיאות ארה"ב ב 1860 וגם של דונאלד טראמפ ומתחריו 150 שנה מאוחר יותר.

ספורט וחוגים
אגודות ספורט, קבוצות ספורט מקצועיות, חובבניות וגם חוגי ספורט. אין כמו מוצרי הכפתור לחיזוק הקשר בין השחקנים לקבוצה ובין הקבוצה לאוהדים. כאשר מדובר על הספורט המקצועי סיכות הדש ומוצרי הכפתור ממלאים תפקיד חשוב גם בחנות הקבוצה ובחנות האינטרנטית.

יחידות צבא
אין כמו גאוות יחידה ומה לא עושים בכדי לחזק אותה. סיכת דש לחיילים עם סמל היחידה על התיק, מחזיק מפתחות עם סמל היחידה או הקורס. סיכת דש, מחזיק מפתחות או פותחן, מתנה מעולה ומקורית מהיחידה ללוחמים ולמשתחררים, ממפקדים לחיילים בסוף תפקיד או קורס וכו'.
הערה חשובה: מוצרי הכפתור שאנחנו עושים הם בקוטר 5.7 ס"מ, זוהי מידה בינונית שאינה מתאימה בשום אופן למדים הצבאיים, לא לחיילים ולא לחיילות. 

מסיבות ושמחות
יום הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, מסיבת רווקים וכל מועד אחר. מראת קריסטל עגולה בעיצוב אישי, מגנט, מחזיק מפתחות או סיכת דש. מזכרת מהארוע הבלתי נשכח. המוצרים הנם מוצרים איכותיים ביותר ויחזיקו מעמד לתקופה ארוכה, כמו הזיכרון מהארוע.


  תמ'א 38 בפייסבוק תמ'א 38 בטוויטר

סיכות דש                                                   © כל הזכויות לאתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים שמורות לטרגט מערכות בע"מ, עיצוב האתר - קליימקס