עיצוב תמונות מקוון

יש לנו תמונה מדהימה שצילמנו איתה נרצה להשתמש בהכנת עיצוב אישי למוצר. בד"כ כדי להגיע לתוצאה "מקצועית" ורצויה נרצה לעבד מעט או יותר את התמונה. לפעמים נסתפק בהקטנה וחיתוך אבל יש מקרים בהם נרצה לייצר אפקטים אומנותיים על התמונה, לייצר מסגרת מיוחדת, להוסיף אלמנטים ועוד...
אפשרות אחת לעניין הזה היא להירשם לקורס פוטושופ ולרכוש תוכנה במאות דולרים, אבל לא באמת חייבים...
קיימים ברשת מגוון עורכי תמונה אינטרנטיים מעולים שיעשו את העבודה עבורכם, כל אחד מהם והיתרונות שלו, יתרון משותף לכולם - הכל בחינם!
מוזמנים לנסות ולבחור את המתאימים לכם, נסו ובטוח תיהנו.

עורך תמונות מקוון חופשי המאפשר להוסיף מגוון אפקטים ומסגרות על תמונות שלכם.
עורך תמונות אינטרנטי כולל אפשרות ליבוא תמונות מחשבונכם ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ואינסטגראם.  העורך מאפשר גם יצירת קולאזים בתבניות שונות מאוסף תמונות.
מגוון כלים חופשיים לטיפול בתמונות, כולל מסגרות, פילטרים ואפקטים.
עורך תמונות מקוון מתקדם ונוח לעבודה

אם חשבתם שצריך תואר בהנדסת תוכנה כדי לייצר הפנייה מהמוצר שלכם לאינטרנט אז טעיתם בגדול. היום ניתן בקלות מדהימה להוסיף לכל מוצר QR Code שמאפשר לכל משתמשי הטלפונים החכמים להגיע באמצעות המוצר שלכם לכל דף באינטרנט או מסר אחר שתרצו להעביר. 20 שניות וה QR Code מוכן, שמרו אותו למחשבכם האישי והשתמשו בו כמרכיב עיצובי במוצר / חולצה שלכם.

אחד האתרים המדהימים...
ניתן לבחור מגוון של תבניות מצולמות ולתוכן לשלב כל תמונה שנרצה מהמחשב שלנו.

התאמת צבעים מעולם לא היתה עניין פשוט. אדובה מציעה את הכלי המקוון הזה (דוגמתו ניתן למצוא נוספים) המאפשר קבלת פלטת צבעים במבחר סגנונות על בסיס צבע ראשוני שנכניס למערכת. 
בנוסף מאפשרת המערכת לקבל פלטת צבעים המבוססת על תמונה אותה אנחנו בוחרים מהמחשב שלנו. כלי מאד יעיל בפרויקטים של עיצוב עצמי והדפסה על מוצרים.

לא רוצים להשקיע בתוכנה יקרה? צודקים...
גימפ, תוכנה חינמית פופולארית להורדה מאפשרת עיצוב תמונות ברמה גבוהה, כולל אפשרות לפתוח ולעבוד על קבצי פוטושופ PSD.

תוכנה חינמית ופשוטה לתפעול לציור דיגיטלי, מחייבת הורדה והתקנה על מחשבכם האישי.

תוכנה חינמית להורדה והתקנה על מחשבכם, מאפשרת בפשטות ביצוע אפקטים מרשימים של ציור מתמונות מצולמות שלכם.

סיכות דש ומוצרי כפתור בעיצוב אישי
פייסבוק
  תמ'א 38 בפייסבוק תמ'א 38 בטוויטר

סיכות דש                                                   © כל הזכויות לאתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים שמורות לטרגט מערכות בע"מ, עיצוב האתר - קליימקס