סיכות דש ומוצרי כפתור בעיצוב אישי

הדפסה על תיקים

הדפסה על תיקים? באתר המרכזי להדפסה על מוצרים תמצאו את מאגר העסקים הגדול ביותר. נשמח לנסות ולסייע לכם גם לקבל הצעה מתאימה.
למי שלא יודע, בעת הנוכחית כל אחד ואחת מאיתנו יכול בקלות ליצור לעצמו עיצוב אישי לתיק ולהזמין אותו. אמנם נראה שהדפסה על תיקים רלוונטית בעיקר לבנות המין היפה שמסיבה כלשהי יש להן משיכה חזקה מאד לתיקים ואביזרי אופנה, אך לא רק להן. רוצים לתת לילדכם מתנה מקורית לקראת שנת הלימודים החדשה או לקראת גיוס לצה"ל? תיקים עם הדפסה משלכם זה רעיון לא רע בכלל. איך משיגים אחד כזה? איגדנו עבורכם רשימת ספקים.
חברת אושן ש.ש. מתמחים בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות לעסקים, חברות, ארגונים, ועד-עובדים, קבוצות, תנועות-נוער ולקוחות פרטיים. בין המוצרים: ציוד משרדי , גאדג'טים, תיקים , מתנות מוצרי טקסטיל , מוצרי קמפינג נסיעות וטיולים , מוצרי מנהל/ת ולמשרד , לבית ועוד מגוון רחב של מוצרים ורעיונות למוצרי קד"מ. 
ink ready print - בית דפוס אונליין להדפסת מוצרי פרסום, עיצוב הזמנות והדפסתם והדפסה של מגוון מוצרי נייר.
מתמחים ביבוא ושיווק של מגוון מוצרי פרסום וקד"מ וכן מתנות ומוצרי סובלימציה.
זום פור יו שני סניפים, אחד בנתניה ואחד בתל אביב. מתמחים בתחום הצילום ובמגוון שרותי הדפסה על מוצרים ומתנות. הדפסות על מגוון רחב ביותר של מוצרים בשיטת טרנספר וסובלימציה למתנות, פרסום, שיווק מתנות לגני ילדים, לבתי ספר, חתונה, בר מצווה, מתנות לגבר , לאישה , ליום נישואין, מתנות שחרור/גיוס כגון ספלים, פאזלים, חולצות, כריות, שעונים, קרמיקה, מגני הוקרה, גביעים, מגבות, דובים, תיקים, משטחים לעכבר, כובעים, מוצרי עץ, שלטים, שילוט פנים, מנורות לילה, מחזיקי מפתחות ועוד.
 כמו כן אפשר להדפיס קנבסים וקאפה.
סטודיו ZOTZOT הוא עסק חברתי. הסטודיו עוסק בדפוס דיגיטלי על מוצרים כגון תיקי כותנה, ספלים,  משטחי עכבר , תחתיות לכוסות , כובעים כרבוליות ועוד. הסטודיו מעסיק נשים חזקות ונהדרות, שכולן אסירות לשעבר.הנשים הן לב העסק ויחד אנחנו מעצבות את היום יום שלנו במקום עבודה מכבד, נעים ומעשיר. העובדות שלנו רוכשות מיומנויות מקצועיות בעבודה עם פוטושופ והפעלת מיכשור הדפסה מתקדם - ואתם זוכים למוצרים איכותיים ויפיפיים, יחד עם יחס אישי בכל שלבי ההזמנה. כאשר אתם בוחרים לעבוד איתנו, אתם הופכים לשותפים בעיצוב המציאות שלנו. ביישוב אזור, ישנה נקודת איסוף הזמנות גם בגבעתיים .
ארט-טק עיצוב מוצרים ייחודיים, חיתוך וחריטה בלייזר, מוצרים לפרסום וקידום מכירות.

בול שירט מדפיסה על חולצות, כובעים, תיקים ושאר אביזרי ביגוד עוד משנת 1996. בין טכנולוגיות ההדפסה בהם משתמשת בול שירט: חיתוך פלוק/פלקס, דפוס דיגיטלי ודפוס משי.

בביג בן תוכלו להוסיף לכל מתנה שתבחרו הדפס אישי / כיתוב ובכך להפוך אותה לאישית ובעלת ערך מוסף. מבחר המתנות עליהן תוכלו להדפיס בביג בן הוא בהחלט ראוי לציון: מוצרי הלבשה וטקסטיל, תיקים ומארזים, מצעים וכריות, שלטים, מוצרים לרכב, מחזיקי מתפתחות, שעונים ועוד רבים אחרים.

חברת בר אילן היא חברה המתמחה בייצור והדפסה של מוצרי טקסטיל. ההתמחות הראשית של החברה היא בהדפסה על חולצות. מדפיסים על מגוון מוצרי טקסטיל וכמו כן על מוצרי פרסום, מחזיקי מפתחות עטים וכו'
Brand-It מוצרי קידום מכירות, גימיקים ומתנות.
מגוון עצום של מוצרי פרסום ומתנות. כולל אפשרות הדפסה על חלק גדול מהפריטים. 
מוצרים לכנסים וארועים, גני ילדים ובתי ספר, מסעדות, מתנות לחגים, ועוד...
המכירה בכמויות בלבד.

הדפסה על תיקים - תיק בעיצוב אישי

מי מאיתנו לא מסתובב כיום עם תיק? כמעט לכל מקום שאנו הולכים אנחנו לוקחים איתנו תיק מסוג כלשהו (תיק גב, תיק יד, ארנק וכד'). אם כן, מדוע לא ליצור לעצמכם תיק בעיצוב אישי אותו תוכלו לקחת אתכם לכל מקום ולהשוויץ לכולם? כיום הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להדפיס על תיקים וארנקים בקלות ובמהירות. כל שעליכם לעשות הוא ליצור עיצוב אישי לתיק בגודל המתאים, לבחור את ספק השירות הקרוב לביתכם ולהזמין ממנו תיק עם העיצוב שלכם. נשמע פשוט נכון?

כמה עולה להדפיס על תיק בעצמכם?

בניגוד לתיקים שנושאים עליהם לוגו של מותג מפורסם כמו למשל סימן ה'וי' של נייקי, או הבקבוקים של קוקה קולה, אשר עליהם תאלצו לשלם בדרך כלל מאות שקלים, עלות הדפסה על תיקים בעיצוב אישי נמוכה הרבה יותר. בדרך כלל עלות הדפסה על תיק תנוע בין 20 ל-100 ש"ח, תלוי כמובן בסוג התיק עליו מדפיסים ובאיכותו.

משלוח עד הבית

רוב הספקים ונותני השירות בתחום ההדפסה על תיקים מאפשרים שליחה של המוצר עד לבית הלקוח, חלקם אפילו ללא תשלום נוסף.

בקשה להצעה
מתעניינים במוצרי כפתור עגולים 5.7 ס"מ: סיכות דש, מגנטים עגולים, פותחנים, מראות קריסטל או מחזיקי מפתחות.
נשמח להתייחס לכל פנייה
RadDatePicker
Open the calendar popup.

File Size: 3000KB Maximum

File Types: .jpg .jpeg .jpe .gif .png .pdf
Submit
* Required
  תמ'א 38 בפייסבוק תמ'א 38 בטוויטר

סיכות דש                                                   © כל הזכויות לאתר המרכזי לסיכות דש והדפסה על מוצרים שמורות לטרגט מערכות בע"מ, עיצוב האתר - קליימקס